måndag 7 maj 2007

Lite funderingar!

I gårdagens tidning stog det om Rickard Wolff 48 och Andre 19. Dom skulle visst ingå partnerskap och Andre skulle bli styvpappa (!?) till Rickards 2-åringa dotter som han har tillsammans med Jonas Gardell syster......... Varför har vi såpoperer på TV när verkligheten är mycket mer spännande. Men visst måste väl Wolff ha drabbats av gubbsjuka men vad jag undrar är om Andre kan kallas Bimbo eller ...............
Gårdagen blev ett enda stort spring mellan möten men dagen på jobbet började med att jag hade en hel del sjukskrivningar som jag var tvungen att ersätta. Sjöluften måste ha innehållit en hel del bakterier! Sedan blev det möte direkt efter lunch som jag var tvungen att smita ifrån tidigt för att rasa vidare till sonens skola och utvecklings samtal (som gick bra) för att rusa vidare till styrelsemöte på fotbollsklubben. Att vara på möte med en massa ledamöter som har setat för länge tär på tålamodet kan jag säga.

1 kommentarer:

Klockan 8 maj 2007 kl. 01:01 , Blogger Anette sa...

Nja, jag skulle nog mer säga att han ger begreppet toy boy en helt ny innebörd ;)

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida