torsdag 26 juli 2007

Barn!!!

Ibland undrar jag varför jag någonsin kom tanken att jag skulle skaffa barn. Just nu har mina fyra barn en annan dygnsrytm än jag har. Jag stiger upp kl 5 på morgonen och åker iväg och jobbar. Det gör inte mina barn! Igår kom dom inramlande en efter en efter kl 11 på kvällen. Då låg jag i sängen och hoppades att jag skulle få sova. Men icke. Det hade ju varit löning och reorna i stan är många så det skulle visas upp och kommenteras och ja allt möjligt. Om sonen som dessutom är en mycket fumlig 14-åring just nu hade försökt att anstränga sig och inte låta som en hel elefantgjord på flykt så hade det väl kanske varit OK men bara kanske.
Så nu undrar jag hur långt är det till Västervik egentligen?

1 kommentarer:

Klockan 26 juli 2007 kl. 06:23 , Blogger Anette sa...

Haha, som jag sa under middagen - i som har barn är världens bästa preventivmedel ;)

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida