torsdag 5 juli 2007

Eländes elände

Hon tog tillbaka honom! Sicken j...a brutta. Hon må vara min dotter men något så urbota dumt har jag väl aldrig varit med om. Jo visst kärleken är blind och förnuftet är en kall sängkamrat och allt det där men jag själv vill nog väldigt gärna vara förnuftig och fortsätta sova i min kalla säng. Kris och katastrof blev det och det blir väl familjen som återigen får plocka upp spillrorna. Undrar bara hur lång tid det tar den här gången?
Gårdagens besök hos min far var ingen rolig historia. Han sov hela tiden jag var där och nu verkar det gå snabbt utför. Han glömmer bort att äta och tar inte sin medicin för att han sover hela tiden. Men det var ju så här det skulle bli, det har vi ju vetat hela tiden.
Jag har också läst dagens sommarblogg på Aftonbladet. Och hamnade tillbaka i mitt helvete för fyra år sedan med besked om bröstcancer. Men det är ju trots allt fyra år sedan och jag är ju frisk fortfarande. Bara en så´n sak ...................

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida