fredag 15 juni 2007

Nu är det fredag igen

En hel vecka har gått fort, fort. Måndag och tisdag var jag på konferens i Sigtuna. Här åker vi inte långt utan vi är väldigt effektiva nästan hela tiden........ Nåja trevligt var det även om jag var enda tjejen med sju karlar. Vi spelade minigolf och jag blev ju tvungen att offra mig och komma sist. "Lite" sprit blev det och tidigt morgon blev det också men det är väl så det ska vara. Men maten var inte så där väldigt god. Mosbricka på Statoil hade varit bättre.
Mitt personaladministrativa dataprogram fick spunk igår och började dra semesterdag på midsommarafton. Kul när lönen ska vara klar idag. Men det löste sig med konstgjord andning och jag får extrajobb under nästa månad.
Gårdagen innehöll även en långpromenad med vovven förbi fotbollsplan och Alagets träning. Man måste ju undra om karlar inte har ett dugg insikt i hur man klär sig. Dom måste bara öppna garderoben och ta första bästa plagg antingen det är deras egna plagg eller om dom är inköpta under 1800-talet.
Skönt ska det också bli att syrran kommer hem i nästa vecka (hoppas jag). Brorsan och jag kan behöva lite avlastning med våra föräldrar. Besöken hos pappa är en tung bit och min mamma har ibland fått snurren under den här våren.
Kvällen blir minst ett glas vin och kanske en bit brie och sen natti natti

1 kommentarer:

Klockan 18 juni 2007 kl. 00:41 , Blogger Anette sa...

Jorå, hon kommer hem i veckan, åker härifrån ikväll. Sen kommer jag hem om tre veckor för två veckors semester. Så då tar vi över mormor- och morfarbiten :)

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida