fredag 25 maj 2007

Ny sväng på sjukhuset

Så var det då dags att träffa experten på sjukhuset. Så här ska det gå till: man tar utfyllnadsmaterial från muskeln i ryggen och gör en tunnel under armen som man sen fyller bröstet med. Sen tar man lite hud och lägger över. OBS dessa ord är inte mina utan läkarens. Är jag någon j..a gatukorsning eller? Men operationen tar minst 3 timmar och sedan måste jag ligga inne flera dagar. Allt det här kommer inte att hända innan hösten så jag har mycket tid att fundera hur det ska bli. Och känner jag svensk sjukvård rätt så kan det tom bli nytt år innan det här händer.
Så lite kommentarer från fikasoffan
Vi förklarar krig mot Norge och ger oss efter 30 minuter. Då slipper vi EU. Men tänk om dom inte vill ha oss.
Citat från Lennie Norman (apropå SAS strejken och kabinpersonal): jag skulle hjälp damen med rullatorn till hennes plats, men nej det var ju flygvärdinnan med matvagnen....
Det känns att det är fredag på jobbet och chefen har varit borta i 14 dagar. Men på måndag är det nog som vanligt igen fast jag har semester.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida