fredag 9 november 2007

Fredag igen!

Ja så var det då fredag igen. Till och med sonen tyckte att den här veckan bara sprungit iväg. På väg till skolan i min bil i morse blev han, sonen alltså, riktigt filosofisk och sa att nuförtiden går tiden så fort. "För det är ju så ju äldre man blir, mamma" Jovisst och det har ju jag ingen aning om.
Så har jag då tagit upp kontakten med Janne igen. Ska bli intressant att se vad det blir av det. Ett mycket sent SMS inatt från en Ålandskryssning (svårt att tro att han var nykter) visar att han kanske vill mer än jag.
Apropå det så fick jag höra en "sanning" häromdan vid lunchbordet. Där får man höra många sanningar som inte riktigt stämmer med min värld men i alla fall...... Jo om man är singel kan man ha hur många som helst. Man ska bara komma ihåg rätt namn!!!!! I min värld är man inte singel då utan otrogen mot väldigt många. Men i vilket fall som helst, det lät rätt kul så nu ska vi se om jag kan leva efter den devisen. Även gamla tanter ska väl få ha kul.

3 kommentarer:

Klockan 11 november 2007 kl. 22:28 , Blogger Anette sa...

Go moster, go moster!!! Och nej då, man inte är inte otrogen mot många..det är ju det som är så bra med att vara singel. Man kan pussa många grodor utan att behöva tänka på samvetet. Jag menar, hur ska man annars kunna hitta prinsen? Och gammal tant, där är du inte än på länge :D

 
Klockan 11 november 2007 kl. 23:47 , Blogger Britt sa...

Ja många grodor blir! Finns det några prinsar..........????

 
Klockan 12 november 2007 kl. 01:14 , Blogger Anette sa...

Jag har inte passerat grodyngel-stadiet än så vet faktiskt inte om prinsarna finns...men än har jag hoppet kvar ;) Och en del grodor är faktiskt riktigt trevliga att pussa på...*S*

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida