onsdag 24 oktober 2007

Nu är jag grinig

En grov kommentar från en arbetskamrat igår som var så grov att den inte går att återge gjorde mig så fruktansvärd irriterad. Kommentaren gällde något som han absolut inte hade med att göra ("bara så att du vet!!!!").
Grinigt värre blev det när jag kom hem. X:et hade återigen varit i farten och sonen var förtvivlad. Helgen hade blivit dubbelbokad och naturligtvis kom han i kläm. Det hela slutade med att äldsta dotterna ringde upp X:et och skällde ut honom. Eftersom han inte bor så långt bort hade hon nog egentligen inte behövt någon telefon. Men när hon hade lagt på fick jag mig en skopa också. Visst hade hon rätt. Kommunikation är A och O när man har barn tillsammans men just nu retar alla karlar gallfeber på mig!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida