fredag 19 oktober 2007

Livet fortsätter framåt..

Så var då begravningen avklarad. Vackert och sorgligt. Jag skulle nog kunna fylla hela Östersjön med mina tårar.
Gårdagen tillbringade jag tillsammans med kära systerdotter. Lunch, fika och promenad i ett strålande fint solsken inne i stan. Stockholm kan verkligen vara härligt en höstdag när solen skiner.
Så nu sitter jag på jobbet igen och får absolut ingenting gjort. Jag vet inte riktigt vart all tankeverksamhet har tagit vägen. Den är bara borta. Folk tittar in och vill prata, höra hur jag mår och kanske skingra mina tankar. En och annan kram har jag också fått. Men nu vill jag gå vidare, bli mig själv igen och skratta....................................

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida