måndag 27 augusti 2007

Min värld

I min värld finns det bara måndag mornar och fredag eftermiddagar. Allt annat försvinner i ett moln av dimma.
Fredagen som jag hade planerat med ett glas vin framför TV i lugn och ro men det blev fotbollsplan i Märsta istället. Ja så vinet fick vänta till lördag kväll. Sen blev det min pappa på söndag. Han är återigen på KS med en infektion i kroppen. Den här gången var det lite allvarligare än de förra men han är en kämpe och det tycks ha lösts sig den här gången också.
Imorse skickade jag äntligen iväg sonen till höstens första skoldag. Det ska bli riktigt skönt att komma tillbaka till vardagen igen. Men han var jättenervös. Det finns inte mycket som rubbar honom därför tyckte jag att det var rätt roligt. Ska bli kul att höra hur det gick.
Ja och så var det då det här med karlar, kan man få en beskrivning??

1 kommentarer:

Klockan 27 augusti 2007 kl. 06:37 , Blogger Anette sa...

Kära moster, den där beskrivningen på hur karlar fungerar tror jag att vi kan leta i det blå efter...det är nog bara en myt att en sådan existerar ;)

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida