torsdag 16 augusti 2007

Visst finns det nån som vakar över mig....

"Plötsligt händer det" Är det inte så dom säger i reklamen för trisslotter? Ja nu är det ju inte så att jag har vunnit pengar men nog har jag dragit en vinst. Hur stor den blir för framtiden avgöra. Skönt också att kunna möta "Mr Rumbunctious" och veta att man inte är så mottaglig längre, men kanske ännu skönare att handskas med "Mrs Rumbunctious in spe". Hon får vara ensam på tronen nu så då ska väl jag hamna utanför skottgluggen.
Morgonens blåsväder med kalla vindar talade om för mig att nu är snart sommaren slut. Helgens middag hos brorsan blir nog sista äta ute-kvällen för i år. Det är ju tur att det finns nån som förbarmar sig så att jag får äta grillat. Grannarna är ju inte så glada över att man slår på grillen på balkongen. Kan inte förstå det.....
Ni har undrat över min far. Ja tiden tickar och vissa tidpunkter är han väldigt förvirrad. Cancern sprider sig långsamt i hans kropp och det är väl så att han har fått det i hjärnan också. Men han är en kämpe (tyvärr) så vi får väl se hur länge det varar.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida