lördag 8 september 2007

Tågresan

Hur otroligt det än sen kan låta. Det var kul att åka tåg, men jag saknade LJUDET. Ni vet det där dunket som blev vid skarvarna. Annars var det ju som att flyga nästan.

Det blev en trevlig och intensiv dag i Norrköping. Det är fantastiskt roligt att få tillbringa en hel dag med kvinnliga kollegor och för en gång skull slippa diskutera motorer, sex och kvinnor. Men vi lyckades också med att tappa bort en kollega som vi senare återfann vid järnvägs stationen under mycket fniss. Ni vet tokiga fruntimmer och så där.............

Sen trodde jag ju att jag skulle bli bjuden på middag med en fantastisk bit kött inklusive alla tillbehör men någonstans måste jag ha varit frånvarande under den kursen där man lärde sig att tolka budskap. Ja så jag blev faktiskt blåst på den konfekten.

Så nu får jag väl trösta mig under morgondagen med alla snygga välmotionerade och vältrimmade karlar som ska springa Brottbyrundan. Jag ska stå i kiosken och sälja dricka när dom kommer tillbaka efter avslutad tävling. MMMMM........................



"Hoppet är en bra frukost, men en dålig middag" Sir Francis Bacon

.................................Och jag äter nattamacka

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida